از هر دری سخن

گشت زیبایت صفای دلم گردید زمانی که از خود و بودن خود رمیده بودم . اندیشدن به تو آرام می سازدم .

از هر دری سخن

گشت زیبایت صفای دلم گردید زمانی که از خود و بودن خود رمیده بودم . اندیشدن به تو آرام می سازدم .

عید غدیر

 
نه فقط بنده به ذات ازلی می نازد  

ناشر حکم ولایت به ولی می نازد

  

 گر بنازد به علی شیعه  ، ندارد عجبی 

 عجب اینجاست خدا هم به علی می نازد



عید غدیر خم

بر شیعیان مبارک باد



نظرات 3 + ارسال نظر
حسین سه‌شنبه 24 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 07:54 ب.ظ

سلام
و عید شما هم مبارک انشاء الله

سلام .

ممنونم.

یکتا سه‌شنبه 24 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 08:01 ب.ظ http://www.sokote-sangin.blogfa.com

سلام بانووو مهستی مهربان هستی
آخ که چقدر دلم برای این کلبه و مهربانی و آرامشش تنگ شده بود

منو ببخشید برای نبودن این چند روزه ام
سفری داشتم شیرین تر از عسل
و دسترسی به نت -۰

پوزش منو بپذیرید بانو

هم برای عرض ادب و سلام خدمت رسیدم و هم
تبریک عید


این عید عزیز و بزرگ رو به شما و خانواده ی محترمتون تبریک میگم


شاد باشین و سلامت

سلام .

ما هم همینطور .

عید شما هم مبارک .

کاوه سه‌شنبه 24 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 08:38 ب.ظ http://www.gongekhabdide.blogsky.com

باران که می بارد
دلم برایت تنگ تر می شود
راه می افتم
بدون چتر..
من بغض می کنم و
آســـــــمان گــــــریه..!
__________________
عیدتون مبارک

سلام.

ممنونم از شما .

برای اومدن به وبتان مشکل دارم .

اصلا ی جوریه . نمی شه نظر داد یا حرف زد .

نیومدن را دلیل بر کوتاهی من ندانید .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد