از هر دری سخن

گشت زیبایت صفای دلم گردید زمانی که از خود و بودن خود رمیده بودم . اندیشدن به تو آرام می سازدم .

از هر دری سخن

گشت زیبایت صفای دلم گردید زمانی که از خود و بودن خود رمیده بودم . اندیشدن به تو آرام می سازدم .

سفر

 

 دوستان عزیزم :  

 

سفر کوتاه دو یا سه روزه در پیش است .  

 

از فردا عصر می رم و  ان شاءالله تا شنبه عصر بر می گردم .  

 

لطفا از دوری من غصه نخورین چون من دل ندارم .  

 

بچه های خوبی باشین .  

 

در رو روی آقا گرگه باز نکنین .     

                                         

دست به گاز و آتیش نزنین .  

                                   

مشقاتونو خوب بنویسین .    

 

و از همه مهم تر فراموشم نکنین .                        

 

چون من از فراموش شدن می ترسم . 

 

از این که دلتنگ نشم و دلتنگم نشین ،

 

از این که فردا رو بی یاد دوست آغاز کنم و بی غم دوست به پایان ببرم ، 

 

از این که از خاطرم بی تفاوت بگذرین و از خاطرتان بی تامل بگذرم ، 

 

از ندیدن خوبی ها و از گفتن بدی هاو... 

 

از همه ی این ها می ترسم . . .   

 

 

 

نظرات 10 + ارسال نظر
[ بدون نام ] چهارشنبه 27 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 11:24 ق.ظ

دستانش سفید بود
صدایش نازک !!
چطور گرگ بودنش را باور میکردم. !!!
سفر خوش مهستی عزیز...

سلام .

گاهی باید گرگ باشی تا بره وار اسیر دست گرگ ها نشی .

جالب بود .

ممنونم.

امید چهارشنبه 27 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 05:57 ب.ظ http://garmak.blogsky.com/

خوش بگذره
من مواظب اینجا هستم

سلام .

ممنونم از شما .

شما بسیار بسیار لطف داشته اید که مواظب کلبه ی بنده در این حقیر بوده اید .

سپاس.

حسین چهارشنبه 27 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 06:36 ب.ظ http://gheychee.blogsky.com

اوون قسمت آخر نوشتت که سبز نوشتی خیلی خفن بود. انگار داشتی وصیت میکردی. بابا مگه میخوای بری سفر آخرت. اگه رفتی علیک ما رو هم به جناب عزرائیل برسون بگو پس کی تو بازنشسته میشی......
ایشالا سفر بی خطر.
خوش بگذرون حسابی
اگه دوربینم داری از سوژه هات عکس بگیر برامون بذار توو پست های بعد.
ما هم در نبودتون مواظب خونه وبلاگیت هستیم. گلها رو هم آب میدیم. غریبه ها رو هم زاه نمیدیم. فقط یادت باشه کلید رو بذار زیر موکت بتونیم بیایم.

سلام .

آقا عزراییل هم خدمت شما سلام داشتن و فرمودن مواظب خودتون باشید ...

در مورد عکس هم خدا رو شکر دوربین رو در مدرسه جا گذاشتم .
( آخه بنده در عکس انداختن و فیلم برداری بسیار تنبل تشریف دارم )

ممنونم از این که حرفامو گوش دادی .

حسین چهارشنبه 27 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 06:38 ب.ظ http://gheychee.blogsky.com

ای وای... مثل اینکه من دارم زمانی کامنت میذارم که تو رفتی...
راستی سوغاتی یادت نره...

نکرت چهارشنبه 27 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 11:29 ب.ظ http://www.aloode.blogsky.com

سلام خانوم معلم
سفرتون خوش
دلم لک زده واسه یه سفر حتی یه روزه
ولی خب اگه برم سفر کار لنگ میشه
باید تا سربازی صبر کنم

راستی
ما هم از اینها که گفتین بسیار میترسیم

سلام .

ممنونم .
سفر بنده هم برای سر زدن به پدر بیمارم بوده .

انشا ءالله شما برید به سفر اروپا .

یکتا پنج‌شنبه 28 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 02:11 ب.ظ

سفرتون بخیر مهستی مهربان هستی
امیدوارم بهتون خوش بگذره



دلم میخواد یه چیزی رو بهتون بگم:
با اینکه این روزا خیلی زود فراموش میشیم
اما هنوز هم هستند کسانی که خاطرات مان را در صندوقچه ی قدیمی شان نگه میدارند و هر از گاهی شاید هم نه ! همیشه دلتنگمان می شوند !!

دلمون براتون تنگ میشه
و خاطرات بودن و مهر ورزیدنتون همیشه توی قلبمون میمونه

زودی برگردید بانووو
منتظرتونیم

سلام .

ممنونم .

شما لطف داشته و دارید .

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 28 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 07:02 ب.ظ

سلام مرسی که سر زدید ممنونم ببخشید اگه دیر به دیر میام

سلام .
خواهش می کنم .

یکتا شنبه 30 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 02:14 ق.ظ

صبح ها را شب کردم
تا شنبه برسد
و حالا که رسیده
برای آمدنت
لحظه شماری می کنم


سلام مهستی بانوی هستی
امیدوارم به سلامت برگردید


منتظرتونیم

سلام .

ممنونم از شما .
واقعا شرمنده ام می کنید .

قندک شنبه 30 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 02:18 ب.ظ http://ghandakmirza.blogfa.com

چشم و تو هم قول بده زودی برگردی. تو هم قول بده سوغاتی زیاد برامون بیاری.باشه؟

سلام .

نه دیگه .نشد .من کلا با سوغاتی گرفتن و سوغاتی دادن مخالفم .
باور نمی کنین؟

یکتا شنبه 30 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 07:10 ب.ظ

سلام سلام بانووو
رسیدنتون بخیر
خدا رو شکر که به سلامت بر گشتین

بانووو فکر کنم این بلاگ اسکای کامنتای منو نرسونده بدستتون

بخدا من اومده بودمااا ... ولی این بی وفا بدست شما نرسونده پیغامامووو

سلام .

ممنونم از شما .

لطف دارین .


کامنت های پر از لطفتان رسیده . داشتم جواب می دادم .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد